ELVE.nl__OPOZ_IKC_de_Springplank_011

Klachtenregeling

Onderaan deze pagina kunt u de klachtenregeling van OPOZ downloaden. In het kort heeft u de volgende mogelijkheden:

Intern

Als ouder kunt u ontevreden zijn over bepaalde zaken op school. We adviseren u indien u vragen heeft over het onderwijs aan uw kind of over de gang van zaken in de groep van uw kind, in eerste instantie contact op te nemen met de desbetreffende leerkracht.

Indien dit naar uw mening niet tot een bevredigend resultaat leidt, dan kunt u contact opnemen met de directeur van de school. Bij hem/haar kunt u ook terecht wanneer u vragen/opmerkingen heeft over de algemene gang van zaken op de school. Daarnaast heeft elke school een interne contactpersoon (ook wel vertrouwenspersoon), zijn/haar gegevens vindt u in de schoolgids.

Wanneer het gesprek op school niet tot een bevredigende oplossing leidt, kunt u een klacht indienen bij het College van Bestuur. Het College van Bestuur bestaat uit Michael Krul (voorzitter) en Frederieke van der Vloed en is bereikbaar via het emailadres cvb@opoz.nl.

Extern

U heeft ook de mogelijkheid uw klacht extern in te dienen. Stichting OPOZ werkt samen met Centrum Vertrouwenspersonen Plus (CVP+) waarbij u de keuze heeft uit twee externe vertrouwenspersonen. Dat zijn mevrouw Barbel Roeleveld en de heer Arnoud Kok, bereikbaar via 070-2600032 of via arnoud@cvp-plus.nl en barbel@cvp-plus.nl.

​Daarnaast zijn wij aangesloten bij de externe klachtencommissie, zie voor meer uitleg hierover de klachtenregeling.

Meet en Greet: Kom kennismaken met onze scholen